Femtimmarscigg

Dagen tog inte slut igår.. hade precis lagt mig ner i sängen och tagit upp svinsega Snabba Cash när mobilen plingar till.. "en cigg" blev en sen natt/tidig morgon.. första jag sa när jag kom innanför dörren: "detta kan inte bli en sån 4-påmorgonen grej igen, jag ska jobba imorron" När tror ni jag var hemma? Ja, halv tre.. det var visserligen inte fyra, men imorse hade den timmens sömn kunnat kvitta.. det hade ändå bara varit enklare om någon skjutit mig på plats så jag slapp gå ur sängen.. vi är inte så bra på det där med tidiga kvällar, det är dom jävla ciggen som gör det.. men iallafall... det var det värt..

Jag vet inte om jag drömmer fortfarande eller om jag är vaken..

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Ojd¨å...låter lyckat! ;) =)

2009-05-29 @ 17:06:00
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0