Hello my dear

Hej Gun!

I Hope you still speak swedish because my english writing is not so good. If you have any problems reading the text below there is a translation-widget on the Google homepage. I will write the rest in swedish thank you very much.
Idag är det fredag och jag spenderar den med en film på soffan. Jag får väl ha en lugn helg nu när du är borta, och förresten är det lön på måndag så jag har inga stålar kvar heller, du vet ju hur jag är..
Såg på min lönespec att jag fått löneförhöjning, wooohooo! 600 spänn! Nu kan jag köpa ett par skor till varje månad! =D
Jag var hemma hos min farfar idag, åt lunch med honom och min faster och hennes man från Ängelholm. Det var trevligt. Eller ja, så trevligt det nu kan bli. Du känner ju till att mitt förhållande till min farfar är.. hmm.. ansträngt. Men men.. fick reda på att min farmor var schizofren.. så nu har man ju nånting att skylla på för att man inte är normal.. ganska skönt faktiskt =) Jag somnade på soffan när jag kom hem och nu är klockan åtta, haha, ja, det är tur jag inte ska nånstans idag om du hade varit hemma hade du skällt på mig. Jag har precis tryckt i mig alldeles för mycket marängsviss och har världens sockerchock.. känns nästan som jag hade kunnat springa ett maratonlopp =)


Som du ser har jag också klippt mig, så nu kanske jag kan få till den där bitch-frisyren igen som du gillar =)
Som du märker händer inget kul här hemma.. jag läste på Carolina Gynnings blogg att hon också är i NY.. ska vara gäst i det där Filip och Fredrik programmet på söndag, hälsa om du träffar henne! =P

Vi hörs my BFF!

Kysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0