Hur är det möjligt?

Min trådlösa router har helt plötsligt pajat.. hur är det möjligt? Så nu sitter jag på golvet och surfar.. kul.. meck att byta den också.. oooohhh!!

Jag har en gås oplockad med Gun..

Var och tränade på Friskis, trött som fan och Yoda var hungrig så vi tog en tur till McD och köpte mat till henne och när jag sen lämnat av henne kollar jag min telefon där följande meddelande visades:
"Hej! Hälsningar från NY, om en halvtimme står vi och vinkar till dig vid kameran, alltså kl 20,40 svensk tid, Kram!"
Helvete
Kollar på klockan.. 20,35.. står utanför Yoda inne vid rörsjö.. hur fan ska jag hinna genom hela stan på 5 minuter?
Ringer min käre far och ber honom logga in på min mail för att få upp länken till kameran..
Lösenordet.. vad fan är lösenordet till min hotmail?? Den loggar ju alltid in av sig själv så vad fan är lösenordet??
Ber honom prova ett gäng möjliga lösenord jag haft genom tiderna.. men nä.. till slut får han upp en ruta om att han provat för många gånger.. jag kommer hem till mina föräldrar och konstaterar att det enda jag kan göra är att begära ett nytt lösenord som skickas till  min andra mail.. min jobbmail.. som jag bara kommer åt på mitt jobb.. i svedala..
Skickar ett meddelande till Gun att ge mig 20 minuter extra, jag är snart inne på sidan.. kastar mig i bilen och kör i 190 mot svedala.. när jag är halvvägs kommer det:
"Vi vinkar till dig en annan dag istället, kram!"

Tack för det televerket.. stressad som ett djur..

Irriterad är jag nu.. grrr..

Nä, jag är inte irriterad över Gun förresten.. jag är irriterad över konstiga människor på msn.. en kille la till mig på msn för ett tag sen och vi har snackat fram och tillbaka men han har aldrig liksom tagit steget och frågat om vi skulle träffas eller ens frågat om mitt nummer.. Och nu börjar han prata om sina erövringar i helgen! jag fattar inte? Vad är det för fel på folk? Är det nåt jag är intresserad av att veta eller? Nä, tack, haj och ivaj med dig, ragga på mig eller låt mig va, jag är inte ute efter fler manliga vänner, iallafall inte sånna jag aldrig kommer att träffa IRL..

Så.. nu går jag och lägger mig istället..

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0