I need a walk-in-closet

När det gäller kläder och skor så finns det ingen gräns för mig.. jag handlar, handlar, handlar och sen använder jag hälften ungefär.. jag köper massor av högklackade som jag aldrig använder eftersom jag blir så jävla lång när jag har ett par sånna på mig.. och även om jag handlar en massa kläder så går jag ändå i dom jag tycker bäst om, och jag går alltid i mina slitna jävla gympaskor.. men anyways.. jag storstädade lägenheten idag när jag kom hem och funderade på detta när jag försökte trycka in mina jeans i garderoben: folk i allmänhet brukar ju gå efter mantrat: "Ett nytt plagg in, ett gammalt plagg ut"... det gör inte jag.. jag är mer en person som tänker: "Femton nya plagg in och bäst att spara alla dom gamla också om ifall att man skulle behöva dom" . Att behöva dom innebär då att jag kan ju använda nåt om jag ska gå på maskerad eller om jag ska måla om och vill ha nåt att kladda i.. jag går aldrig på maskerad.. och min lägenhet är helt renoverad, vad ska jag måla om?
Detta har resulterat i att det är total översvämning i min garderob.. dessutom har jag ingen aning om vad som ligger underst eller vilka skor eller vilken väska som ligger längst in. Jag kom på mig själv idag när jag stod och pressade ner mina träningskläder i byrån att detta inte kommer att hålla länge till.. varken byrån eller situationen.. så eftersom jag använder köket så lite som jag gör så kan väl det bli en walk-in closet? Inte? nähä.. Kanske kan bygga nåt på uteplatsen? nähä, inte det heller..

Inga fler idéer.. detta betyder att jag måste börja rensa.. helvete också..

Kommentarer
Postat av: grannen ovan

Fler idéer? Jag har en suuuperbra idé! Du kan låta din snäälla treeevliga granne låna några snygga plagg ;) ;)

Eller....nja....dom skulle nog inte passa..du e aningen smalare än mig... Men tanken va ju god ;P

2009-05-06 @ 16:56:27
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0