Jag har ingen pli på mannen i mitt liv..

Min katt är helt otrolig.. katter ska ju vara rädda för nya miljöer och inte gå i närheten av människor dom inte känner.. men nänä.. inte Mulle.. han kelar med allt och alla som vill.. sticker man åt honom lillfingret tar han hela handen och gärna en bit av armen också.. man blir inte av med honom när man väl börjat kela.. och jag brukar ju hitta honom ute i trapphuset, då har han smitit in med någon som inte sett honom och jag skäms som ett djur.. har funderat på att ha honom som innekatt men det är ju så taskigt.. han älskar ju att vara ute och springa..
Hittade detta på min grannes blogg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9784931
Ber 1000 gånger om ursäkt, du får kasta ut honom om han blir jobbig!

Ja.. iallafall så blir det en tidig kväll idag.. har sovit dåligt två nätter i rad nu så att kroppen börjar kräva en hel natts sammanhängande sömn.. har precis kommit hem från lilla torg, vi kom fram till att vi förmodligen kommer att spendera alla våra pengar i sommar på Möllan, lilla torg, minigolf och mjukglass.. men det är ju sommar, så då får man lov att göra det! =)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och så ska jag trycka i mig ett helt Toblerone.. det vita ska det va.. mmm.. finns inget godare choklad! Imorron blir det förhoppningsvis lite soltimmar.. behöver bättra på fräknarna lite..

Natti


Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Som sagt, det e luugnt! Ingen fara för min del :) Kan sakna min kiseman ibland så d e ingen fara om han skulle råka titta förbi mig då o då :P

2009-05-31 @ 10:06:10
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0