Jag hittade en lista..

Favoritgata: Falkenbergsgatan.. you know why..
Favoritdrink: Cosmo! =)
Äter lyxmiddag på: Pers Krog, ingen lyx men plankan är sååååå god
Bästa mikromaten: Hmm.. Äter inte mikromat så ofta?
Fikar gärna på: Är ingen fika-människa.. kan sträcka mig till espressohouse..
Bästa lunchställe: Lizzans i Svedala =)
Bästa kaffet: Dricker inte kaffe
Bästa baren: Hmm.. Moosehead eller Mellow typ.. Nyhavn eller Mascot är också mysigt.. 

Favoritdryck: Fun light
Senaste teaterföreställning: Eh. Teater? Skojar du?
Senaste utställningen: Eh. Utställning? Kallas en kväll på Chili med champagneluder uppställda på rad längs baren i väntan på champagne för utställning?
En bra gå bort-present: Om jag blir bortbjuden så är det väl present nog att jag lyckas ta mig till festen innan den är slut? =)
Favoritlyxartikel: Mulles svindyra mat. som gör att han inte kliar sig överallt, vilket gör att jag kan sova om nätterna utan att svära på honom när jag vaknar av hans kliande..
Läser just nu: Så länge vi båda andas/Twilight 4... ja..igen..
Läser helst: Mycket och ofta. 
Favoritråvara: Lagar inte mat, äter helst inte
Favoritfärg: Röd.
Favoritmärke: Fornarina, SVEA, Replay

Älsklingsljud: En grym mansröst, En spinnande Mulle
Favoritskor: Ballisar eller gympadojor
Dricksprocent: Beror på servicen
Motionerar: Har börjat så smått på Friskis och så naturligtvis Korpen-fotboll
Det dyraste jag har köpt: Min lägenhet
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren, hade inte kunnat leva utan det.. är storkund..
Lyssnar på: Just nu John ME - Love is my drug
Bästa förfestmusiken: Eurodisco/Techno
Senast gnolade: Atatatatatat night..
Dansar helst till: Techno och lite schlager är aldrig fel =)
Senast köpta skivan: Längesen, Crazy Lixx album köpte jag endast för att stötta polski
Mitt sämsta köp någonsin: Alla mina high-heels, kan ändå nästan aldrig använda dom.. 
Senaste impulsköp: Jag impulsköper alltid cigg eftersom jag egentligen inte röker.. tycker jag då.. eh.. ja
Senaste fyndet: Jeansen jag hittade i garderoben förra veckan! haha!
Senaste secondhandfyndet: En stol jag köpte på loppis i Vanstad, skeeeetanshet!
Mode jag aldrig vill se igen: Magtröjan.. och jazzbyxor.. *rysning*
Värsta huvudbonaden: Allt som har med religion att göra

Bästa klubben: hmm.. skulle sagt Harrys men börjar tröttna
Favoritaccessoar: Mitt Femme Fatale halsband
Transportmedel: BIL!!
Återvinner: Glas och papper... duuuuuuktig!
Hejar på/håller på: MFF, men är inte så intresserad egentligen
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Åker inte kollektivt, ÖRK!

Bästa promenad: Längs vätterns strand.. myspys
Favoritförort: Staffanstorp, om det nu kan kallas förort.. mest för att Tiffany är därifrån! =)

Mest överskattade affär: Zara, bara en enda röra!

Bästa fyllekäket: McDonalds cheeesare =)
Något elakt jag gjort: Haha, ja, jag kan väl avslöja detta nu.. jag har dragit någons tandborste i toastolen och i kattlådan.. *ajabajapåmig* fyyy vad elak jag är.. muahahaha..
Nånting ni inte visste om mig: Hmm.. Jag har tävlat i EM i cheerleading =)


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0