Jag slutade precis andas..

Jag hittade precis mig själv på golvet, brevid soffan, avsvimmad.. jag hade tydligen slutat andas.. herregud girls! Vilka bilder jag hittade! Ni som inte är twilightfantaster kommer inte förstå detta.. men MAJ GAWD.. min hjärna har slutat fungera..

Stålsätt er nu alla twifans..


Bella springer genom fontänen..


Edward visar sig i solsken..


Bella kommer springande och hinner fram precis i tid..


Den återförenande kyssen...

Bilder från http://www.laineygossip.com och http://www.justjared.buzznet.com

Jag vill inte erkänna detta men... tacka GUUUD för paparazzifotografer..

*kännermigsom18igenochsitterochdreglaröverenfilmstjärna*

Kan dessutom berätta att Twitter craschade när alla skulle twittra om bilderna, haha, guuud, vilken världs-folkstorm detta har blivit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har typ gåshud över hela min kropp!!! Fan vad han e HEEEEET!!!!!!

2009-05-27 @ 21:34:58
Postat av: Yoda

MY GOD!!!! Detta rädda helt klart min kväll!! Dregel..

2009-05-27 @ 23:05:29
Postat av: lillharpan

jag finner inga ord! sitter med en helt tom blick o bara stirrar! usch herregud, nu rös jag till!

2009-05-27 @ 23:28:06
Postat av: Anonymt twilight-fan

Åhhh myy god!!!! Dessa bilderna uppskattade jag till 1000!!!!! Har just läst ut new moon och börjat på 3:an. Jag är helt total såld på denna värld. Har levt i denna värld nu i 1½ vecka....vilka böcker!!



Ha en bra dag!

2009-05-28 @ 09:15:52
Postat av: Anonym

En av de bästa kärlekshistorierna som skrivits. Man kan "ta på" the special connection som dom har. Man kan inte värja sig utan man sugs in o stå där mitt i deras längtan. Man känner kärleken, smärtan, glädjen o när man lägger läst allt som finns så går man o önskar att ens egen Edward ska dyka upp.. Hoppas att "edwards" bok är klar snart o att Rob tar o ger ut en cd fort som attan :-)

2009-05-28 @ 13:07:54
Postat av: Karoline

Anonym: Edwards bok kommer inte att ges ut, eftersom författaren tappade lusten när boken läckte ut på internet. Hon har öppet sagt att boken inte kommer att skrivas klart.. tyvärr..

2009-05-28 @ 13:32:12
URL: http://misskarolines.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0