kan inte...

42d6a2aedf263851b1f4cca05426a403.png

Kolla varifrån!

kan inte sova.. Fan.. Skulle behöva en hel natts sömn for a change.. Har sovit dåligt på sistonde.. En massa tankar fladdrar i huvet.. Nr 1 är att jag läser Snabba Cash och varje gång dom använde ordet "guzzar" tänker jag på att det är från denna boken mr klister snott det uttrycket.. Haha, jag kom på dig! ;) nä, skämt åsido.. Huvet går på högvarv när jag väl ska försöka sova.. Kommer det att bli nåt med London? Jag skulle behöva det sååå mycket.. Sen är det en sak i slutet på nästa månad som jag måste göra.. funderar på hur det kommer att bli.. My mind is killing me.. Har provat att räkna får men det hjälper inte.. What to do?


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0