Long island ice tea..

Ja, om jag skulle ta och summera valborg för er som inte var på plats.. med andra ord: ni som missade en skitrolig kväll.. jag lämnade jobb efter lunch och körde hem och packade ihop grejer och grill.. plockade sedan upp Yoda i Lund och vi hade party i bilen fram till rastplatsen i Gårdstånga där vi tog en paus.. sen gick det i 190 fram till palatset i Gamla Bo.. när vi nästan var framme smäller Yoda av kvällens kommentar: "Alltså, vad är det för vatten? Är det Öresund?" Jag tittade på henne och var tvungen att kolla av så hon menade allvar.. "Alltså, Yoda.. vi kör inåt landet, hur faan får du det till Öresund??" haha, ja, vi har alla vårt blond moments =) Vi kom fram och tog en plats i solen och bara snackade lite skit och pressade.. senare när alla var på plats tändes grillen och cosmon plockades fram.. Norsken såg ut som ett levande frågetecken när jag bad om en jägermeister.. haha, det var fan längesen.. men god var den... dom.. det blev ett par.. tre.. fem stycken.. och ett par cosmo.. så jag var bra på det ett tag.. Med Vilda Gester plockades fram och naturligtvis vann ju vi brudar.. Skitskoj kväll! När vi vaknade i morse ångrade vi bittert att vi rökt som skorstenar inomhus under gårdagens fest så det blev frukost i solen vid ringsjöns strand.. mysigt!

När vi plockat undan det värsta så styrde vi hemåt i förmiddags nångång.. körde hem samtidigt som Norsken och Herman.. och när dom kör om oss i 150 på motorvägen ser man bara Hermans håriga bleka röv flyga förbi, moonandes mot oss.. jag trodde jag skulle köra av vägen så mycket jag skrattade.. herregud, du är sjuk! :D 
Anyways.. Jag och Yoda hämtade upp hennes bror och intog plats vid poolen.. fan vad skönt väder det har varit nu.. Herman kom förbi och tog årets jungfrudopp.. 15 grader i vattnet.. nästan isflak som flöt runt.. det är fan inte skönt att bada då alltså.. det får iallafall lägga på sig 10 grader till innan jag ens funderar på att doppa tårna däri.. iallafall så spenderade vi hela dagen där och sen blev det att tända grillen och fixa lite lax.. Norsken har förbrukat sin ställning som grillmeister och jag tror att någon annan får överta titeln till nästa gång.. tog en jävla tid.. ;P

Sen ikväll så tyckte jag och Gun att det faktiskt var nästan lördag eftersom man var ledig igår så vi kunde ju naturligtvis inte sitta hemma.. tog med oss Walle och mötte upp en kille från förr på möllan.. efter en stund hörde vi änglar sjunga när Walles snygg-Erik med vän kom och gjorde oss sällskap.. GUUD vikken heting! Jag och Gun erbjöd oss genast att ge honom en omgång i sänghalmen om Walle inte tar tillfället i akt.. Men dock så är Walle lyckligt förlovad så jag tror att jag eller Gun nog för göra en insats där.. haha =) Sen var det nån jäävel där som bestämde sig för att bjuda mig på en long island ice tea..fy fan vad den smakade.. jag hade fan nöjt mig med ett par öl.. men var tvungen att tvinga i mig iallafall halva för att inte verka allt för otrevlig.. *örk*

Så nu sitter jag här hemma lite småmysig och halva helgen är förbrukad.. imorron tar jag och Yoda cabben och drar till Lövestad till hennes sommarhus.. blir lite mys och så med hennes mor.. stor loppis på söndag i Vanstad och sen tar vi nog en skåne runt och kör ner en tur till Ystad och fikar.. hoppas på att solen håller i sig =)

Dages samtal mellan Yoda och hennes bror Pancho:
Yoda sitter och dreglar över en intervju med vår hunk Robert i en tidning och Pancho kommenterar det hela:
P: - Men alltså.. du kan ju inte tycka han är snygg på den bilden!
Y: - Jooo, klart!
P: - Men kolla hans ögonbryn, dom är helt buskiga och det ser ut som han inte tvättat håret på en vecka..
Y: - Äh, sluta, han är het som fan!
P: - Och kolla, dessutom är han sjukt blek!
Y: - Men, det är klart han är blek.. han är ju vampyr..

*asg*



Den tjej/kille som inte dreglar över denna bilden är det nåt fel på... sådetså!

Nu ska jag nog gå och lägga mig..

Kyssssss

Kommentarer
Postat av: Walle

Alltså måste bara få lägga till lite fakta här Karro. Jag är INTE förlovad, än :) SÅ jag håller hårt i snyggerik ett bra tag till, haha! Hitta din egna hunk vet ja ;) Hade du skoj igår?

2009-05-03 @ 12:30:14
Postat av: Herman

fan va du ljuger karro det var ju jenni som moonade mig o boye

2009-05-03 @ 21:34:06

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0