Lördagen

Så, vi firade då Limhamns födelsedag i lördags..



Vem kör? jasså, jag??



Blondie va där.. vinner alltid på singstar den jäveln.. men vår paradlåt är Bonnie Tylers-Total eclipse of the heart =)



Födelsedagsgrisen..



Sen va vi på lilla och träffade Walle och Snygg-Erik =) *fniss*



Nu åker min Gun till New York en vecka och jag är såååå avis.. hur ska jag klara mig utan Gun en hel vecka? *snyft* Vi önskar Gun lycka till med shoppingen och hoppas hon drar hem en snygg kändis eller två =)

Nu ska jag iväg till lillharpan och kolla Desperate.. har varit domare i brännboll idag.. måste säga att Limhamns vaktmästare är fruktansvärt dåliga förlorare! Och Malmö IPs crew desto bättre vinnare! =)

See you later maj friends..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0