Lördagen..

Några bilder från i lördags..


Vi började på möllan.. "En eller två öl" tänkte jag..


Måste man så måste man.. Gun hade stressat mig som fan.. hann inte måla
the toes hemma..


Det var deras fel att jag blev så toppad.. grrrr..


Och hans.. mest hans.. fast jag tyckte att han drack dållet och snackade mest mot slutet..

 
Eh ja..


Surt sa räven.. Fast apelsin är ju inte surt.. måste vara kväljningar efter Tequilan..

Det var det.. nytt party på lördag hemma hos Limhamn.. är nog min tur att köra denna gången.. =)

Kyss


Kommentarer
Postat av: blondie

naaajjjj...vi måste dricka hela ligan och uppleva gamla minnen ppppllleeeeessssseeee

2009-05-14 @ 21:02:56

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0