Måndag..

Andradagsbakfyllan gör sig påmind och det känns inte alls bra idag.. örk.. Tryckturken har varit här och piggat upp mig en stund.. haha, han är verkligen en person som piggar upp, kan inte sluta skratta åt han och hans hunsade partner in crime. Bland annat så hade dom kommit körande och fått syn på en tjej som "var den snyggaste 15-åringen dom sett".. Pedofilspärren släppte nästan tydligen.. Dom hade iallafall kommit över på fel sida vägen när dom följde henne med blicken och precis lyckats undvika en kollision, tjejen hade garvat som fan åt dom.. idioter.. hahaha!

Ja, det är inte lätt att va gammal Tryckturken, men avelshingst duger du fortfarande till tydligen *skratt*

Snart ska jag gå och fixa min tappade nagel.. eller tappade och tappade.. jag skulle ju slåss med nån jävel som snodde min väska i lördags så då åkte den all världens väg.. ajajaj.. men jag fick tillbaka väskan iallafall =) Är glad att min nagelbyggare hade tid så fort.. känner mig helt handikappad.. grrr..

Ikväll händer det iallafall inte mycket i det johannska palatset.. det blir ryggläge och kanske Twilight för 15:e gången? Iallafall förtjänar jag en kväll på soffan efter denna helgen.. fy fan.. imorron är det match.. och sen på onsdag ska vi gå och se Änglar och Demoner på premiären, ska bli skitspännande.. egentligen vill jag läsa boken en gång till innan jag ser filmen.. var ju ett tag sen man läste den.. men men.. det hinner jag knappast nu.. men jag ska ju sitta brevid Yoda på bion så hon lär väl prata mig igenom hela händelseförloppet i boken.. och filmen.. samtidigt som vi kollar.. hon är helt otrolig.. men eftersom hennes bror vägrar sitta brevid henne så får väl jag ta ena sidan och Norsken andra.. eller.. munkavel kanske?

Snart dags att gå hem..

Kyss




Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0