Mother dearest..

Min mamma är som sagt involverad i det mesta när det gäller Malmöstads idrottsliga evenemang.. hon känner sjukt mycket människor, och då menar jag sjukt mycket.. hon är engagerad i allt som hon kan sätta klorna i, sitter i diverse styrelser överallt och hon fixar och donar.. hon är en fixare helt enkelt.. hon ringde mig igår och vi snackade lite om att hon skulle jobba på MFF matchen på söndag (hon jobbar på fritidsförvaltningen och har på något sätt snärjt sig in i MFF också).. därefter kläcker hon ur sig att dom frågat henne massor med gånger om hon har nån som vill hjälpa till på matcherna och att dom har skitsvårt att få tag i folk.. amen MAMMA.. varför har du inte frågat innan?? Jag har säkert massor med kompisar som tyckt det var kul.. inklusive mig själv! Saken är att hon drar in mig i alla sina projekt och jag och mina vänner som ställer upp på allt min mamma hittar på brukar få agera serveringspersonal eller liknande, så jag blev lite förvånad att hon inte frågat denna gången. Ja, så att vi får se om det blir nånting, det hade varit kul iallafall, så får man ju se matcherna gratis också =)

Nä, nu ska jag nog plantera lite blommor

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0