Out of order

Alltså... jag känner mig helt.. tappad.. konstig.. och dessa sista dagarna har bara varit så.. konstiga och tappade.. typ.. det är dom enda två orden som kan beskriva känslan.. det känns som min hjärna och min kropp slutade fungera i torsdags och står kvar nånstans på stranden i klagshamn.. och nu vet jag inte om jag ska åka ut och hämta mig själv igen där och kickstarta igång kroppen igen eller om jag ska gå omkring i detta zombie-tillståndet som jag befinner mig i.. jag vet inte vilket som är bäst? Jag tror jag stannar som zombie ett par dagar till.. Imorse när jag vaknade ville jag bara att tiden skulle stanna.. just där och då.. ville bara ligga kvar.. bara stanna ett par timmar och sen kunde verkligheten hinna ikapp igen..

Vi hade en trevlig kväll på Möllan igår i vilket fall.. blev nån öl där.. lite god mat.. lite skvaller och boystalk som vanligt..

Nä, jag lägger ner detta nu.. min hjärna fungerar inte för tillfället..

Jag återkommer

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0