Solbränd och fin

Har precis kommit hem efter en middag med min andra familj.. altså Pancho, Yoda och Norsken då.. Pancho fixade skitgoda kotletter med hemmagjord bearnaise-sås.. vilken annan 20-åring kan göra det? All heder till lilla Pancho =) Blev ett parti Gin Rummie också som jag såklart vann.. haha.. ni madderfakkas trodde ni kunde slå mig va.. tsss..

Vi har legat vi poolen hela dan, mina föräldrar bestämde sig för att åka iväg nånstans så det blev klippning och hårfärgning av vår egen frisör som gör hembesök.. najs =) och jag tog mitt första dopp också, 18 grader var det och iiinget skönt alls.. nästan så att pingvinerna dansade på isflaken som flöt omkring för jävelen.. men nu är det gjort så nu kan det bara bli varmare =)

Imorron är det fredag och egentligen jobb-dag men ska bara jobba ett par timmar och sen hem och käka lunch med min farfar och min älskade faster och hennes man som är nere från Ängelholm. Inte så ofta man träffar dom så man får ju passa på..

Dessutom saknar jag Gun nåt fruktansvärt redan.. det är ju som sagt fredag imorron och alla bara ska tentaplugga och vara tråkiga.. tror jag får skicka ett sms till Walle och fråga om hon ska göra nåt imorn.. kan ju för fan inte bara ligga hemma på soffan.. neeeiiij det går inte.. Norsken lovade att jag skulle få följa med till Prins Bernhard-båten om dom skulle dit.. men fan.. jag drar mig för det.. jag bara fantiserar om att gå in med en AK5:a och bara meja ner alla champagneluder.. örk.. men tyvärr är det ingen som vill "städa" efter mig så.. trist men sant..

Hittade en bild på när jag och Blondie var på ikea för ett tag sen och skulle handla en palm som jag skulle ha.. så jävla ball.. såg knappt ut genom framrutan men vi fick in den i bilen iallafall =)



Natti natti..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0