Tequilarace är INTE bra Karoline..

Fy fan vad roligt jag hade igår.. och fy fan vad dåligt jag mår idag.. det är helt sjukt..

Jag och Gun började med middag på möllan, jag fick in en svingod spätta..mmm.. fan vad hungrig jag blev nu.. nä örk.. kräk.. moving on.. träffade några av Guns arbetskamrater där, trevligt var det.. Gun har inte mått så bra i veckan så hon körde.. och då tänkte jag att jag skulle passa på att dricka en öl eller två... jo visst.. vi lämnade möllan och åkte ut på fest på kulladal.. jag och Gun var dom enda tjejerna på festen.. och eftersom Gun var nykter fick ju jag hålla jämna steg med grabbarna.. (For the record vill jag bara säga att detta är inget jag rekommenderar) Tequila Gold var det som gällde.. fy fan *klökning*.. men jag hängde på iallafall.. det var inga små grabbar heller.. basketproffs till höger och vänster.. maj gawd.. jag brukar känna mig lång, men detta var ju bara sjukt.. ja, vi drog in till stan iallafall, in till Grappa där grabbarna tyckte att vi skulle fortsätta med turkisk-peppar shots.. fy fan *klökning*.. vidare in till CG, skitmycket folk.. "dansgolvet" var ju bara patetiskt.. egentligen skulle vi ju hamna på den dära båten.. men det blev inte så, dom stänger redan 2 så hur faan ska vi nånsin hinna till den i tid? jaja, det slutade med att vi ställde oss i kön till Etage men efter att vi inte rört oss en millimeter på en kvart så hamnade vi på good old harrys igen =) där jag naturligtvis skulle dricka ännu mer.. fy fan, jag vill inte ens kolla mit konto idag.. när jag vaknade idag hade jag somnat med kläderna på, nycklen in till lägenheten stack mig i ryggen och mulle låg för en gångs skull på andra sidan sängen.. han måste ha blivit rädd för mig när jag kom hem stackaren.. jag tror jag snubblade på sladden till hårfönen och nästan mosade honom under mig.. hmm..

Och idag när jag sitter/ligger i fosterställning i min soffa förstår jag verkligen varför jag tog det beslutet för typ 4 år sen att sluta dricka.. jag förstår det nu.. och jag undrar varför jag inte bara kan lita på mig själv när jag tar sådana beslut, att det verkligen var rätt och att jag kommer att må lika dåligt nästa gång jag dricker.. för detta är inte nådigt.. denna bakfyllan.. hade bara illamåendet släppt så hade jag kunnat stå ut med det.. men vafan.. det släpper ju aldrig.. jag kan inte röra mig.. klockan är halv tre och jag kan inte ens gå ut i solen.. =(

Dessutom.. finn ett fel..




just det.. jag bröt en nagel igår.. och jag messade min nagelbyggare klockan 4 i morse och meddelade detta.. tyckte det var väldigt viktigt att meddela henne det då.. precis.. varför finns det inte alkolås på mobilen? jag ska fan uppfinna det..

Ryggläge.. tack..

ZZZZZZzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade mobilen på ljudlös! tur för dig kan jag säga! =) fniss

alkoholrelaterade skador går inte på garantin =)

2009-05-10 @ 15:08:46
Postat av: Annika

och nu vet jag varför du alltid är anonym, för det blir fel när man skickar iväg meddelandet och när man sen ska skicka det igen så har namnet försvunnit, så var den gåtan löst.

2009-05-10 @ 15:10:03
Postat av: Gun

Vadå du hade glömt hur det va att vara bakis? hahah!

Tycker du att jag ska berätta för dig nästa gång du ska dricka något hur dåligt du mådde idag?

2009-05-10 @ 19:36:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0