Tired of beeing me

Vet ni att jag bara är sååå trött på mig själv just nu.. jag vill bara ställa mig mitt emot mig själv och skrika på alla femtonmiljoner språk som finns att jag ska lugna ner mig, tänka över mitt liv och sluta vara så jävla idiotisk och tro en massa om mig själv och mitt liv som ändå aldrig kommer att hända.. skrika, svära och spotta mig själv rakt i ansiktet.. och bara gå därifrån.. oh.. jag är så upptagen med allt jävla skit som händer runt omkring mig att jag inte hinner med mig själv och mina egna tankar och vad jag egentligen vill.. ja, jag mår bra nu.. men denna gnagande jävla känslan av att jag är otillfredsställd försvinner inte.. inte otillfredsställd på det sexuella planet då.. eller jo förresten, där också.. (nä, fan jag lovade mig själv att inte skriva om sex, min mamma läser bloggen) men psykiskt är jag uttråkad.. jag behöver något nytt att sätta tänderna i.. nåt projekt.. nån utmaning.. nånting!

Och det är just därför jag är trött på mig själv.. kan jag bara inte vara NÖJD nån jävla gång? Nä, där måste jag säga emot mina egna tankar som den schizofrena idiot jag är.. jag är glad att jag inte nöjer mig.. fy fan för att nöja sig.. jag är glad att jag iallafall känner en strävan av att göra nånting men inte riktigt kan komma på vad..

OOOOHHH!! Jag kommer ingenvart! Jag står stilla och stampar och jag får PANIK på mig själv som inte kan komma på vad jag vill med mig själv!

Det värsta är att detta handlar inte om stora grejer.. inte om utbildning eller skola eller förhållande, barn, villa, volvo eller självmord.. det kan lika bra vara så att jag kommer på att jag behöver rensa kylen och så är det över.. ett projekt liksom.. sjukt men sant..

Är det bara jag som känner så här??

Detta inlägget makes no sense.. nu när jag läser det i efterhand så funderar jag på att köra mig själv till psyket och bara be dom låsa in mig och kasta bort nycklen.. Tvångströja tack, storlek Small om det finns!

Jag går och lägger mig istället..

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Känner såååååå igen mig!!

2009-05-20 @ 22:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0