To the fans..

Bilderna från New Moon inspelningen var tydligen uppskattade, fan vilka nördar vi är allihopa =)

Fick en anonym kommentar från en person som precis ska börja på tredje boken.. och jag blir så ledsen, deprimerad nästan.. för min egen skull alltså, att jag redan läst allt som finns att läsa inom Twilight.. jag vill också ha två och en halv bok kvar framför mig (den halvan innebär outgivna Midnight Sun då, som blev stoppad eftersom den läckte ut på internet. Versionen som finns på författarens hemsida går inte att skriva ut men är det någon som vill ha den så har jag den i utskriftsvänligt PDF-format, maila mig!).. två och en halv bok av den fantastiska världen man blir fullkomligt uppslukad i.. oohh.. jag är såå avundsjuk.. någon borde tvinga författaren att skriva fler böcker.. grrr..

Själv har jag kommit en tredjedel in i Snabba Cash.. och den är såå seg.. men Yoda säger att den blir bättre så jag får väl stå ut..

Back to work..

Kommentarer
Postat av: Anzie

angående att tvinga författaren så borde du se/läsa "Lida". Där kan du få några tips =)

2009-05-28 @ 13:00:54
Postat av: anonymt twilight-fan

Jag kan tillägga att idag så har jag snart läst klart 3:an. Kunde f*n inte lägga ner den igår kväll!!



Det är helt sjukt att man kan känna sig ledsen och deppig över att det snart är slut. Vad tusan ska jag göra när det är slut?!!



Så himla tragiskt att edwards bok aldrig kommer bli färdig. Hoppas hon ändrar sig. Sååå himla många människor hade blivit överlyckliga.



Ha det bra i det fina vädret idag!

2009-05-29 @ 09:00:41

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0