Upplösningstillstånd


Jag hittade denna artikeln på Aftonbladet..

Skickade direkt ett meddelande till Yoda och frågade hur hon kände över detta, vad ska hon göra, hur ska hon gå tillväga?

Hon ringde upp mig direkt och var nästan i upplösningstillstånd. Först trodde hon inte på mig, trodde att jag hittade på för att förvärra hennes tenta-ångest.. sen var det en period mellan hopp och förtvivlan när hon frågade om tiden, det kanske inte gick på samma sändningstid? Jo, Yoda, CL-finalen börjar 20,45.. ESC 21,00.. Men det stora dilemmat var ju att Lillharpan, Y och Yoda pratat om att åka till Oslo nästa år för att se Eurovisionsfinalen.. "Det är avblåst" Bestämde Yoda under den sekunden det tog att uttala orden. 

Vi får se hur detta drama löser sig.. fortsättning följer om ett år.. 22 Maj. 

Kommentarer
Postat av: Yoda

ja alltså jag är riktigt upprörd, hur kan man vara så bäng att man lägger de samtidigt?

2009-05-20 @ 09:54:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0