One decade has passed..

Jag känner att jag är lite dålig på att uppdatera mig.. det är mest bara för att jag är helt obssesed över twitter så jag hänger därinne istället.. kewlt.. men det är en sak jag inte fattar.. det finns huuuur många konton som helst som är skapade som kändis-fejkar.. alltså det är vanliga människor som låtsas att dom är en kändis och sitter och uppdaterar.. varför liksom? personerna i fråga måste sakna närvaron av ett liv.. patetiskt..

Mitt internet hemma har legat nere i två dagar.. och ja, jag har haft världens abstinens.. skitjobbigt.. man är ju helt avskärmad från resten av världen, precis som när man glömmer sin mobil hemma.. jag blir helt knäpp.. även fast den oftast inte gör mycket ljud från sig så är den ändå där liksom.. för tänk så skulle man missa nåt viktigt.. typ ett sms från hete snickaren eller nåt.. det vet man aldrig.. tsss... på tal om otrohet så fick jag ett sms från Gun imorse där det stod: "Nu är det officiellt! Jag kommer till helvetet! Och du kommer att följa med vare sig du vill eller inte."
Hehe, jag visste precis vad det handlade om.. en väldigt lång historia.. en 10 år gammal historia som jagat Gun och inte riktigt velat släppa taget.. men jag hoppas det är över nu, för alla parter hade det varit det bästa.. eller så kanske det är en början? En början på ett nytt decennium? Nä, det hoppas vi inte.. för många faktorer inblandade som gör att det inte kan bli så..

Nä, vi går vidare istället.. vi kanske ska öla på möllan eller lilla på fredag? jag tycker att det låter som en mycket bra idé.. på lördag är det dags att besöka det nya stället ute vid centralen.. Prins Bernhard.. har hört lite blandade åsikter om stället, nån som har lust att dela med sig om vad dom tycker?

Förresten så tycker inte min kropp om mig just nu, ja har tränat 2 gånger på en vecka.. jag har ont på ställen som jag inte trodde man kunde ha ont på.. inatt vaknade jag av att jag trodde mulle hade gett mig ett njurslag.. men när jag kände efter så är det ryggen som gör ont.. närmare bestämt hela den ena fläskfilén som går på högra sidan av ryggraden.. jag kan berätta att det gör ont.. jättemicket..

Ikväll blir det Hipp Hipp... läääängtar!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0