Hipp.. Hop? MMMMmmm bop..

Kul hade vi igår, jag tror jag skrattade konstant i en och enhalv timme! Anders Jansson och Johan Wester är helt underbara, jag satt och funderade på hur det skulle vara att umgås med dom (alltså, nu är jag ju lite ung för att ingå i deras umgängeskrets, men ändå) jag hade nog legat i fosterställning och garvat som ett as hela tiden! Ungefär som när jag började på Flextronics en gång i tiden och träffade Suss.. det var precis efter Hipp Hipp hade gått på tv och var som mest populärt och jag tyckte att hon var så jäävla lik Tiffany.. samma hår, samma röst och var lika överhypad som Tiffany. Varje gång hon öppnade munnen och skulle prata med mig bröt jag ut i ett asgarv, till slut blev hon nästan lack på mig för att jag inte kunde sluta skratta åt henne så då bröt jag ju ihop ännu mer naturligtvis! Helt sjukt, men jag tyckte det var kul iallafall =)

"Showen" var iallafall hur kul som helst, det började med att man fick ett formulär när man gick in. Där skulle man fylla i om man hade några idéer och en massa annat och sen samlades dom in och Hipp Hipparna gick igenom dom på scenen. Helt otroligt vad vi skrattade. Dom berättade lite vad dom hade funderat på för sketcher varav en var då Tiffany och Gun på skånes djurpark. Dom hade funderat lite på att Gun skulle få ett spel och klättra in till lodjuren och Tiffany skulle då utbrista "Näe, Gun, släpp ner lodjuret, det är ingen katt!". Fan vad jag garvade.. ja, det var kul anyways, blev middag i stan med Tvillingmamman innan så det var tjejkväll för hela slanten =)

Jaha, vad händer ikväll då? Blir nog att kolla när Norsken och Herman spelar match sen drar vi väl upp i stan..

Bokade biljetter igår förresten, till premiären av Änglar och demoner på onsdag.. fan.. måste nästan läsa boken igen, kommer ju knappt ihåg vad som hände..

Snaart lunch!

Kysssss på er!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0