Waaaaaaah!

Haha, aaaaaah.. har precis varit och handlat lunch på Lizzans.. ja, där vi alltid handlar.. och på senare tid har det börjat komma dit två stycken killar varav den ena är fruuuuktansvärt het! Det är nästan så att jag bara vill dra med han in på dass och sätta på honom.. oh maj gawd.. det värsta (eller bästa?) är att han STIRRAR som fan och jag vet inte var jag ska bli av.. och möter jag hans blick slår hjärtat trippelslag och jag blir helt nervös och får mundiarré och pratar med henne i kassan precis som om vi var bästisar.. jag som aldrig är blyg annars! Jag blir som en tolvåring som ska förlora oskulden!

Hur ska jag lösa detta nu? Förslag tack!


Kommentarer
Postat av: TT

Tolv år och förlora oskulden???!!! Fy fabian!

2009-05-13 @ 13:53:45
Postat av: Karoline

Tolv är ett uttryck och inte en ålder.. ungefär som fjortis.. men om man är tolv är man ännu värre.. och ser yngre ut.. helt enkelt =)

2009-05-13 @ 14:28:35
Postat av: Gun

Göörr som jag säger!! Jag lovar det funkar!

2009-05-13 @ 15:53:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0