Dagen i ord

Telefonen börjar ringa
Gomorron!
Sätter mig i bilen
Jävla idiotjävel till att köra sakta!
160 till jobbet
Gomorron!
Fyfan vad jag känner mig trött idag, sjuk?
Frukost!
Jobba jobba jobba..
Svara i telefon
Röka
För helvete vad jag är trött idag!
Lunch!
Röka
Jobbajobbajobba
Prata i telefon
Jävla idiot, sluta prata med mig.
Sätter mig i bilen.
160 till stallet
Hej Kungen!
Mocka bajs
Borstaborstaborsta
Prata i telefon
Hejdå!
160 till Norsken
Hej!
Två avsnitt av Merlin
ÄlsklingsYoda har fixat mat, mums
160 hem.
Katten sur, biter mig i vaden. AJ!
Sätter mig i soffan, fan vad trött jag är, sjuk?!

Helt plötslgt blev klockan tio.

Varfan blev denna dagen av??

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är väl bara bra att dagarna går fort nu fram till torsdag!! :D

2009-11-13 @ 09:16:53
URL: http://ckarud.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0