Det visste ni inte!

Tänkte köra en sån här 5 saker ni inte visste om mig. Låter det bra? Ja, i brist på annat att blogga om så kör vi på det. Smaskiga detaljer kan inte utlovas, men ja, här kommer det!

1. Jag har varit med i SM och EM i Cheerleading.

Jodå. Det var häftigt. EM hölls i ett fullsatt baltiska hallen. SM var i Eriksdalshallen i Stockholm. Eller så var det tvärtom, kul var det iallafall! 

2. Jag älskar att lukta på manlig näs-utandningsluft.

Alltså säger jag bara. Har ni provat? Först och främst måste killen ha ätit helst hamburgare eller pizza och druckit lite öl, sen måste man vänta ett par timmar tills det har sjunkit in. Sen.. sen mina vänner kommer den där doften. Jag upptäckte det en gång när jag och mitt förra ex låg i sängen och glodde på tv. Vi hade varit ute kvällen innan och bakiskäkat pizza. Jag låg på hans bröst och fick upp sniffet på denna ljuvligaste manliga doft. Shit. Det är blandningen av nåt sött, manligt, öl.. ja, gott luktar det iallafall =)

3. Jag kan spendera timmar framför datorspel.

Jag är egentligen en riktig datornörd. Jag älskar att spela datorspel. Strategispel ska det vara då. Heroes har jag fastnat för nu igen. Eller ja. Mr M tvingade på mig det. Eller inte tvingade heller. Han sa att han hade det hemma och då var det ju faktiskt mer så att jag tvingade honom att ta med det hem till mig. Och nu är jag fast. Jag kan sitta en hel dag och spela. Tiden bara rinner iväg. Det är samma med tv-spel. Min första "dator" var en Amiga 500 och jag och min bästis spelade Commodore 64 till ögonen blödde när vi va typ 7. 
Jag har funderat på att det kanske blev nåt fel när jag producerades. Det var nog meningen att jag skulle bli kille istället.

4. Jag älskar att bli smekt i ansiktet av den jag tycker om.

Jag är kanske hård utåt. Jag kanske inte utstrålar att jag jag vill bli tagen på, men det är väl personer som jag som mest behöver det. Hångel, sex, kyssar kan dra åt pipsvängen. När någon smeker min kind och tittar mig djupt i ögonen smälter jag. Som snö i solsken. Det är det bästa som finns. Det behöver inte sägas så mycket, ord betyder inget precis då. 
Det är kärlek.

5. Jag är beroende av Fun light.

Speciellt päron. Vet ni hur god den är på en skala?? Loves it! Finns alltid i min kyl!


Nu är det snart hemgång, bara lite mer än en timme kvar, tjoohoo!

Kyss

  

Kommentarer
Postat av: AnziePantz

har du fått tag i det där spelet du snackade om?

2009-11-06 @ 15:37:46
Postat av: AnziePantz

flaxar med ögonfransarna

2009-11-06 @ 15:50:43
Postat av: Walle

Haha, du är ju som min M, sitter hemma o spelar tv spel, haha! Jag är omringad av tv-spels-nördar :p

2009-11-09 @ 10:47:05

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0