Fröken Fräken

I lördagskväll när jag satt hemma och hade sjukt tråkigt, gick jag igenom min mobil och flyttade över lite bilder från datorn. Och la upp en massa på facebook.. ja, sjukt tråkigt hade jag alltså.. hittade denna bilden från i somras.. när det var varmt och skönt och man bara låg i solstolen dagarna i ända..



Fröken fräken.. alla fräknarna bara ploppar fram när jag visar mitt nylle i solen.

Jag vill att det ska vara sommar nu.

Nu.Nu.Nu.Nu.NU..

Och här hade jag precis fått min balongsoffa. Jag tror det är det bästa köpet jag nånsin gjort.



Det bästa som finns är att ligga och mysa i balkongsoffan en varm sommarkväll.

Det näst bästa är att ligga och mysa i balkongsoffan under filten en kall novemberkväll.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0