Jävla subba

Det finns ett litet fenomen som jag kan ta till när jag har saker framför mig som jag inte alls vill göra eller saker som är jobbiga som jag vill slippa undan ifrån. Jag kan bli sjuk.. på beställning. Det började när jag var liten och min mamma åkte ifrån mig titt som tätt. Jag framkallade feber och kräkningar, migrän, ja, allt möjligt. Sen när hon kom hem så blev jag mirakulöst frisk igen.
Det gjorde jag i fredags också, fick feber och ont i halsen som fan. Dett var ju naturligtvis för att jag skulle gå och vaccinera mig i lördags.
Alltså, det är inte så att jag är medveten om att jag gör det. Men såhär i efterhand så fattar jag ju att det var vad som hände. Jag tyckte det var sjukt jobbigt att åka dit och ta sprutan så att jag framkallade feber. Sick mind, jag vet.
Men iallafall så tog jag sprutan efter diverse panikattacker och Blondie nästan tryckte mig in genom dörrarna. Jag började storgråta utanför entrén så en sjuksköterska kom ut och hämtade mig och tog in mig på ett rum. Så jag slapp stå i kö iallafall, det är ju ett plus =) Jag vet, sjukt barnslig är jag, jag lämnar ju till och med blod och den nålen är tredubbelt så tjock som vaccinationsnålen. Men det var liksom stället, lukten, örk. Hemskt

Iallafall, så var helgen piss. Bob dog i söndags morse och allting har bara varit sjukt jobbigt. Så igår då var jag hemma hos Norsken och blev omhändertagen av Yoda som lagade mat och tyckte synd om oss. Mig och Pancho då, som har gjort slut med sin flickvän.

Det är henne jag vill komma till. Jävla subba alltså. En större idiot till människa får man leta efter. Hon är sjuk i huvet och dessutom ett SOS-fall.. white trash. Pancho förtjänar bättre. det gör även vi, familjen som ska umgås med hans flickvänner. Jag hann träffa den här tjejen en gång.. på bio.. redan då hann hon uttala sig om att hon var rädd för mig. Jag tror jag sa två ord till henne..

Great första intryck jag gör på folk. 

Spelar ingen roll, hon kan va rädd. Ge mig tio minuter i en mörk gränd med det lilla äcklet.

Idiotjävel. 


Kommentarer
Postat av: märta

Jag lyckas göra samma första intryck hos folk... fattar inte heller hur jag lyckas...

2009-11-17 @ 17:10:59
Postat av: Grannen ovan

Jag är också jätterädd för daj! Brukar stå o titta i nyckelhålet så att inte du är där innan jag går ut.. ibland blir jag alldeles skakig när jag ska gå in ifall jag skulle råka träffa på daj...du verkar så farlig att jag nästan kissar på mig..... Oooooh.....



hahahaha fan va löjligt!

2009-11-17 @ 21:27:32
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: ebba

kanske inte var lätt att träffa pojkvännens kompisar första gången du har ju en speciell relation till honom eftersom du tillhör familjen klart man kan bli rädd rent psykiskt var då glad att han gjort slut hon dög ju när dom var tsm antar att han var lycklig medans det vara hon är säkerligen inte sämre än någon annan kan inte vara kul för henne att läsa allt detta

2009-11-22 @ 23:42:02
Postat av: The white trash...

Vem fan är du till mig? Jag är inte ett dugg rädd för dig, jag tyckte inte om dig. Är jag en subba för jag går vidare med mitt liv och inte sitter hemma och gråter? Möter dig gärna i en mörk gränd gumman lilla. Förresten var det inte killen du dejta som satte på sitt ex och blev tillsammans med henne igen? HaHaha jag vet iallafall hur man behåller en kille från att gå tillbaka;) puss puss stumpan.

2009-11-23 @ 00:44:43
Postat av: Anonym

Finns bara en enda som inte håller med dig i detta ang fröken Trash. Hon själv. Haha. Hon har en hel drös med vänner. Vännerna med ett stort O framför, så känn dig som en av dem livet ut.



Keep up the good work. Bara akta dej så du inte får hennes självmord på samvetet. Ganska labil människa.... ;)

2009-11-23 @ 12:18:01
Postat av: Karoline

Tänkte att jag skulle kommentera dessa kommentarer. WT: Vad kul att du inte tyckte om mig! Det gör inte 90% av alla tjejer, avundsjuka och osäkerhet är oftast ert problem! Och tror du att du vet nåt om mitt liv? Get a grip. Jag sätter på upptagna killar, jag dejtar inte och jag vill inte ha nåt förhållande. Och jag och mina vänner äter sånna som du till frukost. Patetisk är vad du är. Och ful som stryk. Du kan operera ansiktet istället för brösten, det hade varit mer välbehövligt. Och förresten så hörde jag att du gjort reklam för mig på din blogg! Taaaaack!



Anonym: highfive



För Panchos skull tänker jag inte skriva om detta mer. Hade det varit min egen strid hade jag letat upp henne och tagit det facetoface, tror inte hon är lika kaxig då. Gollum kan vi kalla henne. Så har alla en bild framför sig hur hon ser ut. Det är inte många skillnader. Och jag skämtar alltså inte.

2009-11-23 @ 15:56:38
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha.... Du vet väl om att hon VET att hon är ugly as hell. Har också försökt poängtera att hon skulle lagt pengarna på fejan OCH hjärnan. Hennes bröst gör henne bara fulare än vad hon tyvärr redan är. Stackars Johan. Tyckte synd om honom när jag visste att aset satt klorna i ytterliggare en kille.

Undrar vad hon mutade Johan med för att vistas offentligt med henne..;)

2009-11-23 @ 16:14:46
Postat av: Emma

Kul att du faktiskt bryr dig. Allt jag har att säga. Tjejer brukar hata mig, speciellt systrar och flickvänner. Kunde inte bry mig mindre. Jag är grym på att stänga av mig. Kul att du hittat en vän. Du och maggie kan ha mycket kul ihop. Klart jag gör reklam för dig, tycker ju synd om dig. Låt mig vara ful, varför bryr du dig ens? Jag har aldrig sagt att jag är snygg, och vad det gäller mina bröst så är du kanske avundsjuk på att du inte har några själv? Betala 40.000 så får du med ett par. Nej nu ska jag iallafall växa upp. Gör det du med;)

2009-11-24 @ 03:42:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0