Så här vet du!



Jag hittade detta på Wikipedia. Detta är en beskrivning på hur White Trash ser ut och fungerar. Gick inte att få det större tyvärr så ni för zooma in. Jag har ringat in det viktigaste med rött. Jag kan tillägga att dom flesta samlas i bostadsområden i städerna där vi andra inte vill synas eller vi undviker iallafall till sista blodsdroppen att visa oss där. I Malmö är detta t.ex. Almgården och Holma

Om du skulle stöta på en White Trash nån gång, undvik att prata med den, eller DET i vissa fall. DET kan ibland vara så fruktansvärt fult så att det inte går att titta rakt på utan att ögonen automatiskt vill titta bort för att skydda sig själv och kräkreflexen. White Trash kan också smitta i värsta fall om man blir utsatt för detta en längre tid, så undvik helst närkontakt.

Och nu till det viktigaste. Om du känner igen dig i något av detta: Var snäll och besök inte min blogg. Och det allra allra viktigaste: Du behöver inte bemöda dig att lämna några kommentarer för det är endast att besudla bloggen. Tog mig minst tio minuter för att trösta min gråtande blogg efter att ha blivit våldtagen och förnedrad av sånt besök.  

Förlåt mig bloggen för att jag inte kan blockera IP-adresser,
det borde man kunna göra för din skull!
 

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt grymt skrivit. Hon förtjänar det. Men tänk på en sak. Har hon börjat sitt spel, så lägger hon aldrig ner. Sanna mina ord. Hon är icke f r i s k.



Men kör på, för detta är underhållning på HÖG nivå.

Människa VS White Trash/psyko/ENSAM pinsam människa som tror sig vara ngt:)



You go girl!



Förresten, hoppas J slipper hennes terror. Försök hålla honom borta från monstert;)

2009-11-23 @ 09:39:33
Postat av: Karoline

Det är bara för att en white trash har inget liv och har inget bättre för sig än att spela spel med andra! nu lägger vi detta bakom oss och blickar framåt! Full fart mot helgen! :D

2009-11-23 @ 09:59:34
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha lycka till.. Hon lägger aldrig något bakom sig=)

2009-11-23 @ 10:06:13
Postat av: Carro

Jag bor på Almgården och kan därför dementera att här bara skulle bo "white trash" Skitsnack! Lite kul att du dessutom beskriver Holma och Almgården som sådana områden när det finns områden som Rosengård och Lindängen tex... //carro (kompis till din granne sandra! :)

2009-11-25 @ 19:31:01
URL: http://metrobloggen//carolinehag
Postat av: Carro

Kan dock hålla med om att här FINNS såklart "white trash" och en massa andra äckliga människor, men det finns det ju i många andra områden oxå :)

2009-11-25 @ 19:33:25
Postat av: carro

BTW kul blogg i övrigt:)

2009-11-25 @ 19:34:20
Postat av: carro

BTW kul blogg i övrigt:)

2009-11-25 @ 19:34:27

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0