Greatest love of all

Jaha, då var det lördag igen. Jag tvättar.. svinball.. yeeeeey.. Mr M har iallafall hållt mig sällskap men skulle åka och kolla fotboll nu. Tråkmåns. Så jag fick ta tillflykt till min älskade dator och får väl surfa ett par timmar tills det är dags att dra till stallet vid fyra. Vad händer ikväll då? Jaooo.. det är en bra fråga också.. inget planerat. Ska kanske hem till Y med Yoda och bara spela spel eller nåt. Egentligen är ju detta emot alla regler att göra det en lördag. Men jag pallar verkligen inte gå ut. Och sen slog jag upp mitt sår på knäet igår också, så nu är det ett enda stort köttsår. Svinont gör det, jag vet inte hur jag ska kunna ha på mig ett par jeans, eller några andra byxor för den delen, utan att börja störtböla.

Ja, detta var ett svintråkigt inlägg så här får ni lite whittan att lyssna på istället.




Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0