IKEA

Idag öppnade världens näst största IKEA i Malmö. Ute i Svågertorp. Aslångt dit. Innan har det bara varit ett stenkast hemifrån. Nu måste man köra genom hela stan för att komma till sin favvoaffär. Gillar det inte alls. Inte alls. Fast å andra sidan så öppnar Burger King här i krokarna den siste oktober. Det väger nästan upp det hela, men bara nästan. Hoppas att dom får en Drive-in. Då kommer jag att bli stammis där. Oh yes!

Skulle egentigen kollat på handboll med Yoda idag men det blev inte så, stannade hemma i min säng istället och mös. Har nästan precis varit en runda hemma hos Lillharpan och hämtat pengar till Twilight-preimären. Snackade lite skit. Jag berättade vad som hände i mitt liv, typ, träning, stallet, jobb. Hon berättade vad som hände i hennes liv, plugg, plugg och försök till att mörda sin katt och hennes killes guldfisk. Hon borde inte få lov att ha djur. Djurmisshandlare! :P

Förstår ni vilken bloggtorka jag har för tillfället? Dom senaste 25 inläggen har varit bilder och Youtube-inlägg. Svindåligt Karoline, skärpning!

Blä

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Gun

Jag e besviken... vad ni har pratat om??! Du glömde skriva vad du ätit till middag!

2009-10-22 @ 05:21:33
Postat av: Grannen ovan

Det är en pappa på mitt jobb som öppnar den burgerking, så jag kan meddela att det är drive- in ;)

2009-10-22 @ 18:43:01
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0