Lite såntdäraduvet

Vi var ute för ett par helger sen, blev lite förfest hemma hos Lilleman.

  
Lilleman                      Kylan o ja                  Vem fan är den röde till höger?


Titta så lång min tunga är jämfört med Grillens. Ni kan kalla mig Lizardwoman, yezzz!


Två polishnoasses och en efterbliven, kan bli ganska kul faktiskt.

Ja, I helgen blir det ganska lugnt. Jag och Yoda ska hjälpa min kära mor och servera på nån jävla golftillställning på lördag och dessutom har jag dragit på mig förkylningen from hell så det blir nog soffläge resten av ledigheten.

Jag är nervös. Men jag kan tyvärr inte berätta varför än. Det är nånting som förhoppningsvis kommer att förändras i mitt liv inom en snar framtid och jag ser jävligt mycket fram emot det om det blir som jag vill. Och jag hoppas verkligen.. hoppashoppashoppashoppas.. det hade varit såå jävla kul. Håll alla tummar ni har för mig tack!

Back to work


Kommentarer
Postat av: Manuella

Hello



Hoppas allt är bra. Tänkte bara tipsa en "twilight-syster" om en ny spännande varmpyr serie. Började se den idag och den dämpar mitt twilight begär en aning."A vampires diarys" heter den.



Ha en trevlig helg!

2009-10-02 @ 14:58:13
Postat av: Walle



..O titta så mycket hår du har jämfört med grillen, hahaha!! Ni e fan inte kloka ju :)

2009-10-12 @ 13:46:46

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0