Snuff

Lördag, skulle egentligen på loppis idag med Tvillingmamman men i detta pissvädret kan man ju inte göra nånting. Vaknade dessutom för sent. Känner mig helt lealös idag. Blä. Ska hämta Yoda om ett par timmar och sen ska vi upp på Husie och börja förbereda maten inför min mors fest ikväll. Ska faktiskt bli kul ändå, ser fram emot det. Och dessutom får jag ju då ockå träffa Mr M:s underbara mamma, söt e hon. Kommer nog bli ett garv eller två ikväll. Vuxna människor som ska leka lekar och hålla på. Haha. Kan bli ganska skoj.

Har hittat en skitbra låt, från ett band jag aldrig trodde jag skulle lyssna på, Slipknot. Stark jävla låt.




So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I cant destroy what isn't there
Deliver me into my fate
If I'm alone I cannot hate
I don't deserve to have you
My smile was taken long ago
If I can change I hope I never know


Loves it


Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0