Söndagsmys

Då är det söndag igen, tiden går så fort att man blir rädd. Snart är det jul och födelsedag igen och den magiska åldern 30 närmar sig med stormsteg. *rysning* Får grav ångest och ansiktsryckningar bara jag tänker på det.

Ja, idag har jag gjort så lite som möjligt. Har tagit in mina utemöbler så att dom inte förstörs i vinter. Sen va jag en runda på IKEA och köpte två nya kuddar så nu är sängen full igen. Mysigt. Och det är inga hårda jävla dunkuddar utan mjukis-vadd som man bara sjunker skönt ner i. Najs. Jag är lite besviken på mig själv över att jag GLÖMDE gå in på fyndhörnan. Ja, jag GLÖMDE, hur fan kan man göra det när man är på IKEA? Jag var jävligt hungrig, jag får väl skylla på det. Så det blev iallafall kinamat, mumsfillibabba :)



Nu ska jag och Mulle söndagsmysa. See jo laterz.

Förresten upptäckte jag fyra rivmärken å mitt ena bröst idag när jag duschade. Tänkte ta en bild men kände att det var lite over the top att lägga in ;) Men det ser dökul ut iallafall, jag måste ha varit taskig i sömnen eller nåt eftersom jag inte känt det!

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0