Stureplan

Jag håller på att tillverka en ny skiva där hemma, och denna låten vill jag ha där.. hittade den precis på Piratebay så detta är en påminnelse till mig själv. Karoline, ladda hem *hrm* eller vad sa jag nu.. köp denna på nätet när du kommer hem!


 

Minnen av denna låten: Jag och min bästis som bodde rakt över gatan från mitt barndomshem låg på golvet i hennes rum och lyssnade på Irma, Onkel Kånkel, Eddie Meduza, Halloween och Alice Cooper. Kanske inte så konstigt att man gillar typ all musik?

Dags att åka till gynekologen.. fy fan säger jag bara.. *rysning*


Kommentarer
Postat av: Madicken

Låter obehagligt med gynekologen :O

2009-10-28 @ 13:58:01
URL: http://conler.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0