The beakup scene

Fick precis ett mail från Syrran. Fan vad jag garvade.

Vad jag bölade igår kväll/natt! Började läsa 2:a boken och kom till avsnittet där Edward lämnar Bella… fy fan, jag storbölade. Sambon vaknade och tittade på mig som ett frågetecken: Vad är det?

 -  Uuuuhhhhhh, det är så sorgligt, *bölar ännu mer*

 Nu MÅSTE du berätta… vadf handlar 3an och 4an om? Blir de tillsammans i slutet. För om de inte blir det vill jag inte läsa mer!

Haha, ja, jag bölade som en gris första gången jag läste det också. Och precis då hittade jag detta klippet också. Får se hur länge det ligger kvar innan det försvinner. 




Himskt sorlit!


Kommentarer
Postat av: Anzie

usch nu mår jag lite illa....

2009-10-23 @ 11:47:11

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0