NoassLeague

Då var det söndag. Hade jävligt ball igår och i förrigår. I fredags skulle jag och Sarah gå på Babel. Åkte hem till henne ganska tidigt och snackade lite skit, lyssnade på musik och drack en öl. Sen blev det inget Babel, hamnade hemma i min balkongsoffa med mer öl och Mr M och sängen kallade inte förrän fram emot soluppgång, där var det ordbajsning på hög nivå kan jag meddela. När spriten går in fladdrar ju flabben ännu värre än annars. Haha, sjukt.

Igår blev det förfest hos Lilleman, och sen good old Harrys, som faktiskt bjöd på bra musik. Men jag och Gun kom snabbt på att dom nog är ute ur sin storhetstid. Inte mycket folk alls. Men det spelar ingen roll. Vi kan själva, eller hur Gun =) Vi hittade Mr Klister och vänner på dansgolvet och röjde loss. Ball som faen! Trillade hem vid fem imorse, träffade tidningsgubben i trappan. Han tittade konstigt på mig.

Dessutom har vi startat en ny klubb. NoassLeague. För att ärligt talat, jag och Gun är dom mest ass-lösa människorna out there. Helt platt, kunde vi inte fått nån liten antydan till röv iallafall?

Nu får jag nog äta nåt.

Och sova. Hård helg.

Kommentarer
Postat av: Gun

Polich noass!

2009-09-14 @ 18:32:36
Postat av: Kicki

Noassleuge!! Där hör ju fan jag också hemma! Ingen antydan till röv här inte!! Äntligen en klubb där man kan känna tillhörighet! ;)

2009-09-14 @ 18:34:53
URL: http://ckarud.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0