Boobies

Igår såg jag Män som hatar kvinnor.. riktigt bra film.. riiiiktigt bra.. Noomi Rapace borde få en oscar för rollen, hon gör den sjukt bra.. första delen av filmen är sjukt psykiskt jobbig om man är tjej, äckligt är det, jag vill inte avslöja för mycket för alla er som inte sett den men fy fan för äckliga jävla gubbar alltså. Mikael Nyqvist gör en jävla bra prestation också. Men jag säger bara en sak.. om jag haft lika fula tuttar som Noomi hade jag fan opererat mig.. lyft, förstorat, vad fan som helst.. för ska man ha sex med världens hetaste man varenda kväll så hade jag iallafall velat ha snygga bröst.. but thats just me..

































Bilden kommer från MSN.


Nu måste jag ju iallafall läsa böckerna *suck* alla tre.. och dom ska tydligen vara skitbra.. det är nästan så att jag tycker det är jobbigt.. eftersom jag blir så besatt av att läsa klart.. helt sjukt.. ser långa sömnlösa nätter framför mig.. dessutom har jag beställt Twilight-böckerna på engelska.. om dom skulle råkat missa nåt i översättningen liksom.. =)  

Jaja, ikväll ska vi iallafall hem till Y och käka lite middag, myspys med brudarna!

Kyss


Kommentarer
Postat av: Anzie

ha ha och jag som redan läst dom!! fast man måste nog läsa böckerna som vanligt har dom tagit bort tre fjärdedelar av boken =)

2009-09-02 @ 13:44:45

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0