En klargörelse

Jag känner att jag behöver klargöra en sak här. Bilden på mig, ja för det är faktiskt jag. Som vissa inte verkar tro. Så annorlunda ser jag väl inte ut? mer än håret menar jag? okej att folk inte brukar se mig utan kläder men ändå. Give me some credit. Och nä, bilden är inte retuscherad på det sättet att jag blivit smalare eller formerna är annorlunda eller brösten mer runda eller whatever. Det har försvunnit lite leverfläckar bara. Thats it.

Jag använder inte särskilt avslöjande kläder annars eftersom jag som alla andra tjejer inte trivs med vissa delar av min kropp. Det är kanske därför folk tror att bilderna är omgjorda, för att jag inte klär mig som ett champagneluder när jag visar mig ute. Whatever, jag bryr mig inte om vad ni tycker. Jag behöver inte förklara mig varför jag valde att göra avklädda bilder.

Folk som har åsikter är bara avundsjuka. Och det är okej. Det kan ni vara.

I dont give a shit.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0