En liten fundering

Jag skulle vilja klargöra en sak.

Jag har fått höra på omvägar att jag har ännu en flickvän till ett gammalt ex som hänger här inne. Hon som jag hatar. Och hon tror tydligen att jag bryr mig fortfarande? Att det är honom jag skriver om? *skrattar* Tror du jag bryr mig om en kille jag hade för tio år sen? Vad tror du? Jag tycker synd om honom (precis som alla andra gör) att han hamnade med dig. Orsaken till att jag hatar dig är sakerna DU gjorde mot mig, det handlar överhuvudtaget inte om honom, couldn´t care less om honom! Det handlar om att DU svek mig, DU låstades vara en av mina bästa vänner och DU gick bakom ryggen på mig, det är DIG jag hatar. Har du inte fått in det i ditt patetiska lilla huvud?

Haha, men jag bara skrattar åt dig. För vad är det för liv du lever? Du har inga vänner, och dom vännerna du har ber om ursäkt för att dom umgås med dig. Du har två ungar som tydligen är fula som stryk och du själv ser ut som sju svåra år. Verkligen. 

And thats all I have to say about that! 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0