Freeeeedag!

Då var det fredag och ännu en vecka läggs till handlingarna. Igår spelades korpen med Di Röde, första gången på konstgräs och fy fan vad härligt det var! Love it! Men är trött i benen idag, jag har hört att det är inne med blåmärken nu också. Håller på att odla ett asstort på mitt skenben. Endast för glidtacklingarnas skull. Jag gillar det. Men vi vann iallafall!

Ja, vad händer i helgen nu då?
Ikväll blir det nog bio med brudarna, får se vilken film det blir. Vill egentligen se Public Enemies med Johnny Depp men Lillharpan aka filmnörden Nr1 har redan sett den. Och typ alla andra filmer som går nu. Harpejävel.

Imorron ska jag tjäna lite extrapengar. Tänkte gå en runda på Industrigatan och erbjuda mina tjänster. Nä, det ska jag faktiskt inte, jag ska bli oskuld på nytt nu *hrm* Eh, ja. Nä, jag ska faktiskt servera på en fest ute i Lomma. Ska bli skoj. Så det blir en lugn helg. Men det är skönt. Förra helgen blev ju som sagt lite hård, behöver vila upp mig inför nästa helg. Lillharpan ringde och tyckte att vi skulle gå på 80-talsfest på Törringelund. Låter inte helt fel, kan bli ganska kul. Vi och resten av bönderna, haha. Men det kan bli skoj. Vad ska man ha på sig? Får åka hem till mor och leta upp nån neonrosa kavaj med uppvikningsbara armar :)

Laterz. 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0