Går all in i helgen!

Jag tänkte börja skriva djupa funderingar, men nä, det är inte lönt.. det spelar ingen roll längre.. ingenting blir bättre. Han saknar inte längre. Han är inte här. Han sa hejdå. Kändes konstigt. Som ett för-alltid-hejdå.

Såå.. vi tar nåt annat istället.. på fredag ska jag ut med Sarah, jag använder aldrig verkliga namn här i bloggen för respekt mot mina vänner och fiender men Sarah använder sitt eget namn ute i cybervärlden så då gör jag det också =) Iallafall ska vi till babel, där jag aldrig har satt min fot. Har än så länge trott att där bara springer kommunister och rödstrumpor men hon får väl bevisa motsatsen nu då! Det ska bli ball iallafall, kul att träffa lite nytt folk för en gångs skull.

Lördag är det party med my BFF Gun och the crew. Ser fram emot det eftersom det var ett jävla tag sen vi var ute tillsammans nu. Vi får se var vi hamnar. Eftersom djn var dålig på Harrys förra lördagen så måste det ju va bra denna helgen? jaja, vi får se.. VIP Lounge har tydligen tagit över Centiliter och Gram nuförtiden, undrar varför egentligen eftersom jag trodde att CG drog en jävla massa folk i vilket fall. Strange.

Har precis suttit och bölat över Seven Pounds med Will Smith. Den var jävligt seg men berörde som fan. Se den!
Ska lägga mig och läsa lite English Twilight nu, behöver lite feel-good känsla. tar sån jävla tid att läsa på engelska bara, blir helt slut i huvet. 

Så, istället för att vara djup skrev jag ett inlägg som var ungefär lika avgrundslöst som en vattenpöl. Vassego.

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0