I have lost my inspiration

Jag har ingenting att skriva. Har stirrat på ett tomt blad nu i en kvart och funderat på vad jag kan kläcka ur mig..

Nä.. tomt.. ingenting..

Så vi tar en ganska rå men rolig historia som jag fick i min mail istället:

En turk, en somalier och en svensk satt på en bar och drack varsin öl.

Turken drack upp sin öl, slänger helt plötsligt upp glaset i luften,
drar fram en pistol och skjuter glaset i 1000 bitar och skriker:
"Haha,i Istanbul är glasen så billiga att vi aldrig behöver dricka ur samma glas två gånger"

Somaliern (uppenbart imponerad av detta), sveper sin öl, slänger iväg
glaset, drar sin pistol och skjuter även sitt i 1000 bitar och vrålar:
"HAHA, i Mogadishu har vi så mycket sand att vi kan tillverka så många
glas att vi aldrig behöver dricka ur samma två gånger"

Svensken (kallare än en isbjörnskuk), dricker lugnt upp sin öl.
Kastar upp glaset i luften, drar sin pistol, skjuter turken och somaliern och säger:
"I Malmö har vi så många utlänningar att vi aldrig behöver dricka med samma två gånger".



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0