Naaaaaw :)

Blondie är så söt.. Frågar lyder:

Om du läser detta, även om vi inte pratar så ofta, lägg in en kommentar om ett minne du har om dig och mig. Bra eller dåligt, vad som helst. Därefter lägger du in denna på din egen status. Du kommer bli överraskad över vad folk minns.



AAaahh.. those where the days.. ibland undrar jag hur vi lyckades gå ut gymnasiet överhuvudtaget så mycket skit vi hade för oss.. borde blivit portade därifrån.. ändå hamnade jag bara hos rektorn en enda gång! Och det var dessutom en piss-sak, två tjejer hade gjort en snopp i gips till mig på bild-lektionen och målat den svart. Så fort jag såg den utbrast jag "Jag vill inte ha nån jävla neger-kuk!" Fick sitta i samtal med rektorn för att jag var "rasist".. mm.. okej.. tack för den.. =)

Kommer lite fler sånna här sen tror jag, ganska kul vad folk minns =)

Kyss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0