Sunday bloody sunday

Söndagkväll.. jag har sett sista avsnittet av trueblood. vad ska jag nu göra? nästa kommer inte förrän april. Livet är över. Suck.

Igår var jag hemma hos Y och käkade hemmagjord pizza. Sjukt gott. Alla andra skulle till Törringe på fest. Min fot kände att den inte pallade det. Så jag och Mr M hamnade i min balkongsoffa och spelade Skip-Bo hela natten. Lyssande på när min granne hade fest =) Det var kul. Vi skrattade åt det. Mest när "jag har aldrig" sattes igång. Haha. Tyckte jag hörde när hon kom hemrumlande vid halv åtta tiden också, verkar varit en bra kväll? ;) Jag somnade som en klubbad säl efter ett par öl. Men jag hade fruktansvärda mardrömmar. Drömde att Mr M läste min blogg. Herregud. behöver ju inte skrämma bort honom redan.



Jag har iallafall varit duktig och städat min kära Gertz i helgen. Så nu skiner han som fan, svart som natten. Och dammsugat och torkat av honom ordentlgt inuti också. Det behövdes verkligen. Så nu behöver jag inte skämmas när folk ska åka med mig iallafall =)
Denna veckan som kommer har jag inte planerat nånting och det ska bli så jävla skönt. Ska bli en vecka på soffan med film, film och film. Twitter och bloggen och film.

Dags för sängen

Kyss

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

haha, kunde kommit upp o tagit en tequlia shot me mig jue! ;) Nästa gång!

2009-09-28 @ 19:13:54
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0