Tacksåmyckethej!

Jag var hemma från jobb idag. Ja, eftersom det har hänt lite grejer och min kropp vill inte fungera som den ska längre. Den vill inte äta speciellt mycket och den vill inte sova som den ska. Den har gett upp. Ungefär som jag också gjort nu.

Men iallafall. Vaknade och kollade på klockan. Helt släckt. För helvete. det var ju idag som dom skulle stänga av strömmen i hela huset. Kul. Så jag tog min Twilight på engelska (som jag för övrigt fortfarande inte är klar med) och la mig i soffan. ingen tv. Ingen dator. Ingenting. Men jag är inte förvånad, med min tur så..

Ja, och turen bara fortsätter. På väg hem från stadion.. vem står i den berömda korsningen Amiralsgatan/Nobelvägen. Just det. Ödet var det ja.

Nä, om jag skulle gå och gräva ett djupt hål och lägga mig där istället så att varken ödet eller min naturliga otur kan nå mig.

Nä, fråga inte hur det är just nu. Det är inte bra helt enkelt.

TSMH.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0