tre gånger flytt

Pratade med Gun precis. Nu är det tredje gången gillt.. eller tredje personen som flyttar. Hennes hjärta Artas, som är hennes helt underbara rottweiler, flyttar norrut med sin inte lika underbara husse. Det blir alltså den tredje i raden som flyttar ifrån oss. Mig, Blondie och Gun. Eller Blondies är inte bestämt än. Väntar fortfarande. Hemska väntan.

Blir nog en fin solnedgång idag iallafall, så nu tar jag mitt pick och pack och sticker ut och kollar solnedgången och funderar på livet med lite bra musik i lurarna.

Den som flyttar ifrån mig spenderar näst sista dagen i Malmö idag. Så imorron kommer nog ett ångestfyllt och tårdrypande adieu här på bloggen. Han har betytt mycket för mig.

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0