True Blood




Har precis sett fem avsnitt av True Blood. Maj Gawd vilken serie! Jag är helt fast! Och det bästa är: jag har bara sett fem avsnitt och har huuuuur många som helst kvar :)

Iallafall var jag tvungen att fixa en sån där kabel som går från tvn till datorn eftersom jag inte pallar se allting på den lilla jävla skärmen. Såå jag drog mitt trötta platta ass in till Expert på Jägersro och sa att jag ville ha en sån kabel. Som gick mellan datorn och tvn. Han började ställa en massa extrafrågor, om utgångar och HDMI och grejer. Herregud. Mitt enda svar: Hur fan ska jag kunna veta det? Jag tror jag skrämde gubben i affären. Med tanke på att jag precis rest mig upp ur sängen. Håret stod på alla håll och jag såg bokstavligt talat ut som sju svåra år. Och sen svär jag honom rakt upp i ansiktet. Han tittade konstigt och ogillande på mig. Nä. jag är ingen fin flicka. Ber så hemst mycket om ursäkt.

Bedtime.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0