Bloggeli blogg

Ja, som ni ser nedan så har jag gjort ett tappert försök till att mobilblogga men tydligen har dom bytt tjänst och min mobil vill inte riktigt funka till sammans med den så texten hänger inte med. Men det kan ju bli spännande, en massa bilder utan text! #fail Men här kommer texten till detta mms-inlägget iallafall:

Jaja! Då får vi väl köra igång igen så! Och jag börjar med ett par nya skor. Som sig bör. Det är ju jag liksom, tredje paret nya skor denna månaden. Som vanligt blev jag påtvingad att köpa dom. Det är inte snällt! Converse är soo not me men vi kör på det ett tag ändå. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anzie

grymt snygga skor!

2010-04-21 @ 09:55:03
Postat av: Syrran

Du & Jonas har likadana skor! =)

2010-04-22 @ 08:56:53

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0