Dansgala!

Ikväll händet DET. Det vi har längtat efter nu i flera månader. Dansgalan på Slagthuset! Alltså, jag måste ju förklara att vi inte är några dansbandsnördar.. eller jo, lite grand kanske. Men det är ändå inne nu så det spelar ingen roll. Danne Stråhed har ju varit en favorit till mig och Gun sen vi va små, och sen såg vi ju Spootlajtz i somras när vi var på charterfest mitt ute på en fotbollsplan i Skabersjö, och dom va så jääävla bra live! Dom spelar inte dansband egentligen utan mer gammal rock och gamla godingar :)

Öh, sänk ljudet för det är jättehögt.. ett jääääävla drag var det!



Och så här såg vi ut då: (tänk nu på att det var chartertema)



Jävligt ball kommer vi att ha, hela tjejligan ska dit och en jävla massa andra vi känner..

Jag tycker faktiskt lite synd om er som missar det.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0