Fight!

Ikväll är det dags. Säsongens första korpenmatch utomhus. Jag taggade igår med spagetti och köttfärsås, (Ja, jag lagade faktiskt mat, tro det eller ej) Dating in the dark, Desperate Housewives och Cougartown. Och så vaknar man idag till en strålande sol! Kan inte bli bättre. Mindre bra är att bihålorna värker. Femhundraelfte förkylningen detta året. Men det är inte så jävla konstigt, mina tekniker som har småbarn hemma bara drar hit en massa skit. Maginfluensa här, förkylning där. Skulle inte förvåna mig om jag en dag sitter här och blir smittad av vattenkoppor. OH! Irriterad jag blir. Men skitsamma. Ikväll är det fight som gäller!

Jag räknar med att komma hem med minst en stukad fot, möjligtvis även ett spräckt ögonbryn. 

Kommentarer
Postat av: Anzie

bara naglarna är hela så =)



lycka till!

2010-04-07 @ 12:12:37

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0