Friday night fever

Fredag igen, har inte bloggat särskilt mycket denna veckan. Saknar den rätta inspirationen. Men ikväll ska vi iallafall se Crazy Lixx på Slagthuset. Bästa Dannes band. Jag har aldrig sett dom live trots att jag känt Dannukj i femton år och bandet har väl varit igång tio av dom åren. Iallafall ska det bli asball. Egentligen hatar jag ju att göra saker på fredagar, vill bara ligga hemma på soffan och svulla ostbågar och kolla film. Men jag får väl ge mig ut denna fredagen då.



Rock on!


Kommentarer
Postat av: Anzie

tvåan har jag läst klar, men i den takten du läser så hinner jag nog läsa klart trean innan du är klar med tvåan =)

2010-04-09 @ 09:19:55

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0